Overslaan naar content

Business Analist

  • Op locatie
    • Volendam, Noord-Holland, Nederland
  • Administratie

Functieomschrijving

Bij KBK bouwgroep werken we dagelijks aan het bouwen, onderhouden en verduurzamen van woningen. Om onze bedrijfsprocessen verder te versterken en data slimmer in te zetten, zoeken wij een Business Analist die met een scherpe analytische blik en een pragmatische aanpak de divisie Vastgoedonderhoud vooruit helpt. Deze divisie richt zich op het onderhouden van woningen in opdracht van woningcorporaties.

Jouw rol
Als Business Analist zorg jij voor inzicht, duidelijkheid en richting voor het management en de operatie. Je vertaalt data en cijfers naar bruikbare analyses bent hiermee de verbindende schakel voor de verschillende functies binnen de divisie. Door middel van periodieke rapportages zorg je ervoor dat de organisatie datagestuurd kan werken. Je beheert de financiële afhandeling van accounts, bewaakt marges en trends, voert analyses uit en vertaalt signalen vanuit de operatie naar heldere inzichten. Daarnaast draag je actief bij aan procesverbetering en de verdere professionalisering van onze administratieve organisatie.

 

Wat ga je doen

  • Financieel beheren van verschillende accounts. En zorgdragen voor correcte, tijdige en volledige administratie.

  • Financiële bewaking van marges, trends en afwijkingen en deze en andere ontwikkelingen proactief rapporteren.

  • Uitvoeren van diverse (financiële én operationele) analyses ter ondersteuning van besluitvormingsproces.

  • Behoeften ophalen bij operatie en staf en deze vertalen naar analyses, KPI’s of geautomatiseerde rapportages.

  • Monitoren van ontwikkelingen m.b.t. interne en externe KPI’s en signaleren van trends.

  • Identificeren van knelpunten of inefficiënties en hierover adviseren.

  • Bijdragen aan procesoptimalisatie d.m.v. het signaleren van verbeterkansen o.b.v. gemaakte analyses en op te leveren rapportages?

Vereisten

Wie wij zoeken

  • Ervaring heeft met financiële analyses, procesoptimalisatie en dataverwerking

  • Een HBO opleiding of vergelijkbaar werk- en denkniveau met een achtergrond in (bedrijfs)economie, finance, accounting of bedrijfskunde.

  • Handig is met PowerBI of bereid is hier snel in te groeien.

  • Nauwkeurig, gestructureerd en probleemoplossend werkt.

  • Sterke communicatieve vaardigheden en makkelijk schakelt en samenwerkt met de operatie, management en staf.

  • Initiatief neemt en eigenaarschap toont.

 

Wat wij bieden

  • Een afwisselende functie binnen een ambitieuze, groeiende en toekomstgerichte bouwgroep.

  • Verantwoordelijkheid en vertrouwen met veel ruimte voor eigen initiatief, inhoudelijke ontwikkeling en het vormgeven van verbeterprojecten.

  • Samenwerken in een hecht team met korte lijnen en waarin we elkaar helpen het beste resultaat te bereiken.

  • Ontwikkelingsmogelijkheden voor jezelf en mogelijkheden om mee te bouwen aan de professionalisering van de organisatie.

 

Arbeidsvoorwaarden

  • Een aantrekkelijk salaris

  • 30 vakantiedagen en 13 dagen keuzebudget

  • Een eindejaarsbonus

  • Een pensioenregeling (bpfBOUW)

  • Een laptop en telefoon

  • Persoonlijke ontwikkeling en opleiding

  • Onbeperkt sporten in onze gym

 

Wie is KBK

KBK is één van de grootste bouwers van Noord-Holland, met de ambitie om dé bouwpartner te worden van de gehele Randstad. Al 45 jaar vormt diversiteit de kern van ons succes; ontwikkelen, bouwen, renoveren en onderhouden – we doen het allemaal. Sterk in doen. Daar staan wij als KBK bouwgroep voor. Allemaal. Dagelijks.

Je komt op onze financiële afdeling te werken op ons hoofdkantoor in Volendam, samen met een gemotiveerd team. Maar eigenlijk werk je samen met al onze 470 collega’s, want we zijn in alles een familiebedrijf.

Klaar voor een uitdaging bij Noord-Hollands mooiste familiebedrijf? Klik meteen op de sollicitatieknop hierboven. Meer weten? Bel Marjorie Henny op 06 – 27131334 of mail naar m.henny@kbkbouwgroep.nl

of

Op locatie
  • Volendam, Noord-Holland, Nederland
Administratie